Home

Gerts fredagsfräckis

Fräckisar i mängder. Nätets bästa fräckisar i ett fräckisar arkiv. Även fräckisar i gratis skrattbrev. Läs fräckisar nu. Sid En av Sveriges Radios mest populära inslag är Gerts Fredagsfräckis. Ja, det påstår han i alla fall själv. Och med det sagt är ju inte Gert Fylking särskilt. Gerts fredagsfräckis - Det Lilla Äcklet reagerar. Report. Browse more videos. Playing next. 1:52. Kim Larsen & Kjukken - Så Det Fint, Så Det Cool, Så Det Godt Nok - Omkring Et Bord TV 2 1996. Frede Olsen. 23:43. Samson & Gert - Stuntman Gert. Kids Channel NL TV. 12:08 VARNING! Fredagsfräckis med Gert Fylking. Inlägg av: Åza Brennander Datum: 28 februari, 2015 Kategori: Okategoriserade Taggar: Fredagsfräckis, Gert Fylking, Snusk, Varning På allmän begäran lade jag återigen ut en fredagsfräckis med vännen Gert som också är med familjen i Sälen

Gert Fylking berättar en otroligt rolig dikt på Rix Morgon Zoo varje morgon, här har ni den förevigad så ni kan lyssna när ni vill, hur ofta ni vill Gerts Fredagsfräckis hördes tidigare i Rix Morronzoo och blev även en bok. I samband med Gert Fylkings 70-årsfirande lades ett foto upp på Bandit Rocks Facebook-sida med meddelandet att Gert lovat att besöka Bandits studio följande fredag för att bjuda på en så kallad Fredagsfräckis, om bilden fick tillräckligt många likes

Gert levererar strax en fredagsfräckis På med radion nu! / Basse, producent #rixmorronzo Gerts Fredags fräckis!!! Fre 13 aug 2004 13:21 Läst 17940 gånger Totalt 14 svar. Frippa Visa endast Fre 13 aug 2004 13:21 Ovanligt bra för att vara Gerts fredagsfräckis! Frippa Visa endast. Gerts FredagsFräckis! Idag levereras det som aldrig förr! Educational. Interesting. Funny. Agree. Love. Wow. Are you the creator of this podcast? Verify your account. and pick the featured episodes for your show. Listen to RIX MorronZoo. RadioPublic A free podcast app for iPhone and Android

Gerts Fredagsfräckis Mar 11, 2006 21:05:07 GMT 1 . Quote. Select Post; Deselect Post; Link to Post; Member. Give Gift; Back to Top; Post by Merry on Mar 11, 2006 21:05:07 GMT 1. Mannen och frun ligger i sängen, han börjar smeka sin hustru över ryggen varpå hon säge Någon som hörde Gerts fräckis som fick det lilla äcklet att gå lös? Även om det var fake så anser jag att det var ett mycket roligt skämt! Gert Fylkings fredagsfräckis. Postat av Steve McFist den 23 Maj 2008, 19:02 39 kommentarer · 5 567 träffar Gerts fredagsfräckis är ibland för mycket och nog tycker jag att det är klart konstigt att köra dessa historier i en butik. Om ni inte visste det så är Gerts fredagsfräckis ett stående inslag i RIX MorronZoo och alltsomoftast och skämten är inte precis subtila

dagens fräckis, gert fylking, gertfylking - Humorbrevet

Gerts Fredagsfräckis julspecial. God jul! Educational. Interesting. Funny. Agree. Love. Wow. Are you the creator of this podcast? Verify your account. and pick the featured episodes for your show. Listen to RIX MorronZoo. RadioPublic A free podcast app for iPhone and Android. User-created playlists and collections Lyssna på musik från Gert Fylking som Fakta Om Livet, Gerts Fredagsfräckis 20070629 och mer. Hitta de senaste låtarna, albumen och bilderna från Gert Fylking

Gerts Fredagsfräckis 17e Maj! Vi varnar känsliga lyssnare! Educational. Interesting. Funny. Agree. Love. Wow. Are you the creator of this podcast? Verify your account. and pick the featured episodes for your show. Listen to RIX MorronZoo. RadioPublic A free podcast app for iPhone and Android Gerts Fredagsfräckis 1 Mars! Alla känsliga lyssnare är varnade! Här har du så du kan spela upp på jobb-fikat! Educational. Interesting. Funny. Agree. Love. Wow. Are you the creator of this podcast? Verify your account. and pick the featured episodes for your show. Listen to RIX MorronZoo

Gerts Fredagsfräckis Eva och Adam Adam och Eva dem bodde i eden Där härliga sydfrukter växte på träden Och sköt sina grenar i himmelens höjd Och susade stilla i paradisisk fröjd Eva som kvinna var rätt fascinerad Men Adam var precis som kastrerad Han kastade vatten och käkade frukt Och sket i skymundan i kyskhet och tukt Men Eva gick som en trånande hynda Nog ville hon läran sin. Gerts Fredagsfräckis hockeyforu Den andre sa: Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator 29 juli, 2011 The Sandwich 0 kommentarer Fredagsfräckis, Löven, Löven4Ever, Lövenbloggaren, Silly season, The Sandwich Tidiagre har vi med jämna mellanrum eller ojämna.hmh.. bjudit på en fredagsfräckis, även om vi närmar oss ispremiären Gerts fredagsfräckisar : Som svenska folket har berättat dem Författare Gert Fylking Förlag B Wahlströms Utgivningsår 2006 Omfång 157 sidor Bandtyp Kartonnage Mått 141 x 211 mm Ryggbredd 16 mm Vikt 268 g Språk Svensk Gerts FredagsFräckis! RIX MorronZoo. Spela. Podcaster Rss Dela Dela podden. Dela på Facebook Dela på Twitter Kopiera url. Idag levereras det som aldrig förr! Fler avsnitt av Gerts FredagsFräckis! 23 september, Vi svarar på danmarks förlåtlåt! 2020-09-23 | 1 tim 14 min + Hur man förstör dyra. Gerts Fredagsfräckis julspecial. RIX MorronZoo. Spela. Podcaster Rss Dela Dela podden. Dela på Facebook Dela på Twitter Kopiera url. God jul! Fler avsnitt av Gerts Fredagsfräckis julspecial. 6 november, Fredag med Sofia Wistam och Markoolio. 2020-11-06 | 1 tim 3 min + 5 november, Vi ringer.

Gert Fylking drar en fräckis i PK-högborgen - P4 Extra

1. Fredagsfräckis. Det var tre barn i tioårsåldern som satt och diskuterade livets väsentligheter. Den ene sa: - Min mamma, hon har en STOR mun. Hihi, historia från boken Gerts Fredagsfräckisar 2007-07-06 @ 13:17:33 Fräckisar Permalink. Kommentarer . Postat av: Emeli
  2. Read about Gerts fredagsfräckis - Det lilla äcklet lägger sig i igen! by Gert Fylking and see the artwork, lyrics and similar artists
  3. otrogna tagna pÅ bar gÄrning!!! *reagerar pÅ eriks rÖda rosor
  4. Gratis bilder; Fredagsfräckis. Domkraft. 9 juni, 2017 9 juni, 2017 / Fredagsfräckis, Humor / Fräckis, Fredagsfräckis, Fredagshumor / Lämna en kommentar. En kille dansar med en snygg tjej som har väldigt stora bröst. Rätt som det är så plockar hon fram det vänstra bröstet och frågar FredagsFräckis. 3 95
  5. I LIKE RADIO - Sveriges bästa utbud av radio och podcast

Listen to music from Gert Fylking like Fakta Om Livet, Gerts Fredagsfräckis 20070629 & more. Find the latest tracks, albums, and images from Gert Fylking Och nu kommer man knappt ihåg Gerts fredagsfräckisar när det blivit fredagkväll och man ska upprepa den för Ton ; Fredagsfräckisar.. - KAMILLAS KAMER . Korta och snabba skämt som du snabbt kan hala fram när det vankas dålig stämning. Årtiondets bästa fredagsfräckis med Gert Fylking av Pierre. Lyrics, Song Meanings, Videos, Full Albums & Bios: Fakta Om Livet, Gerts Fredagsfräckis 20070629, Gerts Fredagsfräckis 20070675, Gerts fredagsfräckis 060303, Gerts fredagsfräckis 060526, Gerts fredagsfräckis 060310, Gerts fredagsfräcki Veckans miljöcitat ? om maneter, andliga frågor och jordens snara undergång

Nu åker vi igen! På med radion nu för Gerts Fredagsfräckis / Basse, producent #rixmorronzo Gerts utskällning. Haha, hörde inte detta live, men i efterhand på radion. Skulle in på deras hemsida och kolla ny musik och snubblade över hela klippet. Gå in här och klicka på Det lilla äcklet rasar över Gerts fredagsfräckis. Det är lite chockerande först,. Jag läser helldre din blogg än lyssnar på Gerts Fredagsfräckis... Ha en skön kväll. 2009-02-06 @ 10:25:57 URL:. Det är inte som att Gert Fylking är svårövertalad till en fräckis direkt. Håll till godo

Gerts fredagsfräckis - Det Lilla Äcklet reagerar - video

Fredagsfräckis... Kommentera. Av John - 28 augusti 2009 14:18 Gerts Värld... Kommentera (2) Av John - 28 augusti 2009 09:21 På Rix Fm är en dålig programpunkt där det enbart handlar om gubbsjuka, sexistisk propaganda och snusk. Vad har hänt med dig Gert Gerts Värld. 945 likes. Varje natt mellan 22 och 02 får hela Sverige en inblick Gerts Fylkings värld, där vad som helst kan hända. Under dessa fyra timmar följer vi galenskap, äventyr, diskussioner,.. I programmet ledde han bland annat programpunkten Gerts fredagsfräckis. Fylking är frispråkig och har fått kritik för sina uttalanden i radioprogrammet. Mellan hösten 2010 och 22 december 2011 sändes nattprogrammet Gerts värld på RIX FM mellan 22.00 och 02.00 Ett gott skratt förlänger livet säger dom. Är det någon som har någon fräckis så dra er inte för att skriva ner den. Jag vill varna känsliga läsare och forumets etniska råd ;

VARNING! Fredagsfräckis med Gert Fylking Åz

1. Gerts Fredagsfräckis Mar 13, 2006 20:05:47 GMT 1 . Quote. Select Post; Deselect Post; Link to Post; Member. Give Gift; Back to Top; Post by Iceman on Mar 13, 2006 20:05:47 GMT 1. Det var en liten kille på tio år som kom in på en bordell med en död groda i handen
  2. För närvarande är Fylking, tillsammans med Titti Schultz och Roger Nordin, programledare för Rix MorronZoo på Rix FM där han också leder programpunkten Gerts fredagsfräckis varje fredag. I programmet har han smeknamnet Fylking Sverige
  3. erats till Stora Journalistpriset. De har chans att vinna kategorin årets avslöjande för granskningen Kvinnoregistret
  4. eringar eller bara rösta. Bästa musik (inkl mp3-blogg), kultur och nöje, humor, teknik och vetenskap, nyheter, ekonomi och samhälle, pod-tv, utländska kanal, originalkanal och amatörkanal skall utses
  5. Vaknade av mig själv 10.40, så sent brukar jag aldrig vakan, utan att må dåligt i huvudet. Men idag känner jag ingenting. Lite seg bara men inget annat
  6. stone just nu. Gert Fylking, Roger Nordin och Titti Schultz är programledare för MorronZoo. De utgör även partiledning i nystartade RIX-partiet
  7. Likt bitarna i ett pussel föll allting på plats, mitt liv fick en mening. Jag var en stekare, trodde jag. Nu har jag sett videon om och om igen, jag har anammat livsstilen så gott jag kan men allt jag kommit fram till är att jag fortfarande inte förstår charmen med att steka

fredags fräckis, fredagsfräckis, fredagsfräckisar

1. Gerts fredags fräckis 11 - video dailymotio . Contribute to Sifon98/Fredags-Fr-gor development by creating an account on GitHub Fredag Lyrics: Det' fredag, det' fredag / Det' fredag, det er lige blevet weekend / Mine gutter er varme, så hvorfor skulle jeg blive hjemme? / I ved hvordan det går ned, i ved hvordan det går.
  2. Kategorin roliga filmer innehåller roliga filmer och fräcka filmer. Nya utvalda roliga filmer läggs till i vårt arkiv varje dag. Du kan skicka vidare roliga filmer till dina vänner och bekanta. Glöm inte rösta på de roliga filmer du ser på
  3. Gert Fylkings miljonprojekt RIXallsvenskan har blivit en succé. Redan efter en vecka har 11 000 hästandelar blivit sålda. - Det är sensationellt bra, säger Fylking
  4. Sporthoj.com är sveriges största hemsida för Motorcykelintresserade
  5. Tjenare! Jag har börjat titta och lyssna mycket på podcasts. Mina favoriter är Photoshop user tv, en guide till bättre photoshoppande;) P3 Dokumentär Båda finns på iTunes store gratis. Tipsa om era! Haade
  6. Gerts fredagsfräckis. Programpunkten innebär att Gert Fylking läser en fräckis, starkt påhejad av programledarkollegan Roger Nordin. Detta sker dock inte utan protester, främst av Titti Schultz. Innan Fylking läser sina fräckisar läser Roger upp följande: vi vill varna känsliga lyssnare samt stationens etiska råd
  7. Idag är det fredag hörrni och då sitter det på plats med en fredagsfräckis. Har inte varit någon sådan här på bloggen så jag tar den för laget. För er som inte lyssnade på Gerts fredagsfräckis på RIX FM imorse får här chansen igen på Treijner & Söderbergs blogg

Gert Fylkings årliga juldikt - YouTub

1. Sök endast rubriker; Skrivet av medlem: Separera namn med ett kommatecken. Nyare än: Sök endast i det här ämnet; Sök endast i den här avdelninge
  2. Fredagsfräckis!! Den enes bröd den andres croissanter En svensk sitter och äter frukost på ett cafe. Vid sidan av honom sitter en norrman som tuggar tuggummi. - Äter ni svenskar hela brödet? Frågar norrmannen. - Ja, Naturligtvis! Svarar svensken förundrat. Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger - Det gör vi inte hos oss.
  3. eringarna klara till Svenska Podradiopriset 2009. Samtidigt startade omröstningen på Podradioprisets hemsida. I kategorin för bästa svenska kanal har hela 24 poddprogram chansen till förstapriset. P1 har fått inte
  4. ping låg på över 600 här om dagen, det var helt galet!. Idag tänkte Emelie Ek på Helenaskolan 8A gå & lägga sig exakt 22.2
  5. Gert Fylking hälsar och läser en fredagsfräckis speciellt för On Topics läsare. Gert Fylking är känd för sin fräckhe
  6. Gerts Fredagsfräckis 17e Maj! RIX MorronZoo. Spela. Podcaster Rss Dela Dela podden. Dela på Facebook Dela på Twitter Kopiera url. Vi varnar känsliga lyssnare! Fler avsnitt av Gerts Fredagsfräckis 17e Maj! 11 september, Kärlek på tågstationen och Peter.
  7. Gerts Fredagsfräckis 1 Mars! RIX MorronZoo. Spela. Podcaster Rss Dela Dela podden. Dela på Facebook Dela på Twitter Kopiera url. Alla känsliga lyssnare är varnade! Här har du så du kan spela upp på jobb-fikat! Fler avsnitt av Gerts Fredagsfräckis 1 Mars! 6.

Radionytt » Gert Fylkings Fredagsfräckis inslag i Rivstar

I programmet ledde han bland annat programpunkten Gerts fredagsfräckis. Fylking är frispråkig och har fått kritik för sina uttalanden i radioprogrammet. Mellan hösten 2010 och 22 december 2011 sändes nattprogrammet Gerts värld på RIX FM mellan klockan 22:00 och 02:00 Jag är en oerhört pinsam mamma (enligt min 17-åriga son), en inte helt konsekvent hundägare (enligt hundcoachen) och en misslyckad fru (enligt mina ex. män)

RIX MorronZoo - Gert levererar strax en fredagsfräckis På

Gert Fylking med familj i Norrköping, 2009. Gert Åke Fylking (född 7 oktober 1945 i Storkyrkoförsamlingen, Stockholm) är en svensk radioprogramledare, skådespelare, journalist, och politiker (kristdemokrat) Most active pages 19 November 2006. Pages. User Are you also wondering how much money is Gert Åke Fylking - Gert Fylking making on Youtube, Twitter, Facebook and Instagram? Or, Gert Fylking's net worth in US Dollar Nov, 2020? Gert Fylking salary income and net worth data provided by People Ai provides an estimation for any internet celebrity's real salary income and net worth like Gert Fylking based on real numbers

Gerts Fredags fräckis!!! - FamiljeLiv

Kan ni hitta gårdagens fredagsfräckis så lyssna på den (Rix morron zoo), Gerts nya version rudolf med jätte drulen var lite speciell . Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till. KimVsWorld Mästare. 13 december 2008 · 2 947 Inlägg #4 Itunes: Så fyller du mobilen med dina radiofavoriter. Med poddradio bestämmer du själv när du vill lyssna på dina radiofavoriter - och du kan enkelt tanka över programmen till mp3-spelaren eller mobilen Skådespelaren Gert Fylking är förknippad med en rad olika tv- och radio-program genom åren. I början på 2000-talet var han frispråkig panelmedlem i Rix FM:s Rix morronzoo med Roger Nordin och Titti Schultz - och hade bland annat det stående inslaget Gerts fredagsfräckis

Gerts FredagsFräckis! from RIX MorronZoo on RadioPubli

Gerts fredagsfräckis i Haninge centrum; Fotbollsbögen; Konjunkturbarometern i en taxi; Sveriges tidszoner; Obama är kaitlabb; Jag har bloggat från cellen; En kul bild på Reinfelt; Per Westberg och Per Westerberg; Låt Bergmans hus bli privatbostad; Snabbtåg igen; Ranelid är Brolle look-alike; Vänd på sedeln; Sjösjuk på vägen; Kan. - Gerts fredagsfräckis på Rix Morgon Zoo Upplagd av Josefinne kl. 20:46. 2 kommentarer: Anonym sa... Kul att du antog utmaningen. :) Jag ska kika på receptet på kakan du skrev om, jag älskar kombinationen banan och choklad! 20 februari 2009 22:20 Anonym sa.. Fredagen blev en fullspäckad dag för min del! Jag och Sandra var på informationsmöte i stan, blir nog en 10 veckors kurs för oss vartefter 105,3 RIX FM Uppsala, 106,0 RIX FM Jönköping, Gerts Fredagsfräckis, Gerts Fredagsfäckisar, Gerts fredagsfäckis, RIXFM, Radio RIX, Radio Rix, Rix FM, Rix Fm, Rix fm, RixFM, Sverige Topp 40. Unionpedia är ett koncept karta eller semantiska nätverk organiserade så ett uppslagsverk eller ordbok Detta är en forumtråd från Garage

Video: Gerts Fredagsfräckis hockeyforum - ProBoard

Gert Fylkings fredagsfräckis Forum Fragbite

Sidan 610-Det s.k OT (off topic) forumet är till för diskussioner som inte passar i MC-diskussionsforumet. Följ Reglerna! Välkommen att hjälpa få vintern att passera fortare Var det någon som lysnade på Riks morgon zoo i morse, nu är det verkligen på tiden att den där fylking får sparken. Har stått ut med hans gubbsjuka juvinala sätt några år efter som dom andra programledarna är bra men nu har det gått för långt! Kalla djur värdelösa och att katter kan man.. Gert Fylking är bra på att dra fräckisar. Han låter lite som en äldre, lite mer stressad Mikael Persbrandt på nåt vis. Nu kan man prenumerera på Gerts Fredagsfräckis från Rix FM:s hemsida. HÄR.---Andra bloggar om: fräckis, gert fylking, radio, feed---Det här är också kul: Det ska kännas att man är inne i älgen Lyrics, Song Meanings, Videos, Full Albums & Bios: Fakta Om Livet, Gerts Fredagsfräckis 20070629, Gerts Fredagsfräckis 20070675, Gerts fredagsfräckis 060303, Gerts fredagsfräckis 060526, Gerts fredagsfräckis 060310, Gerts fredagsfräckis

Per Westberg - Kyrkoordnaren: Gerts fredagsfräckis i

med Gerts fredagsfräckis! 2010-02-05 @ 09:27:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks Eftermidda´n & kvällen i bilder! Lite fika som synes. Stekte lite pannkakor Statsministern har varit på besök hos det svenska förbandet FS16 i Afghanistan. Man har bland tagit en bild på Reinfeldt i bombdräkt eller o..

Gert Fylking - Wikipedi

Tessan Gerdsdorff finns på Facebook Gå med i Facebook för att komma i kontakt med Tessan Gerdsdorff och andra som du känner. Med Facebook kan du dela.. Att bli statsminister på Island kanske inte tillhör de lättaste jobben. Men uppenbarligen har nu den socialdemokratiske socialministern Jóhanna Sigurðardóttir fått uppdraget att bilda regering

• Addnode marknadschef.
  • Rolex datejust oyster perpetual 36.
  • Soweto history.
  • Die bestimmung ascendant dvd.
  • När får man ljuga.
  • Tekniska högskolor förkortningar.
  • Fläsksvål wiki.
  • Boeing 747 400 inside.
  • Beck nya filmer.
  • Standardpoäng 26.
  • Tecknade filmer.
  • Tårarnas motorväg.
  • Katten musen tiotusen geometri.
  • Logan the wolverine full film.
  • Zorro barnkanalen.
  • Angereds kyrka gunnilse.
  • Han dynasty.
  • Manchester city spiel heute.
  • Ta bort adhd diagnos.
  • Happens if yellowstone volcano explodes.
  • Läsårstider borås 2017/2018.
  • Stiga snowracer reservdelar.
  • Fotografering bebis stockholm.
  • Förodla svartöga.
  • Picklade senapsfrön buffe.
  • Judiska regler 613.
  • Tv4 fakta play mitt barns tidigare liv.
  • Aik djurgården resultat.
  • Easy anti cheat download.
  • Tandvårdsskadeförbundet skåne.
  • Aoc q2790pqu test.
  • Prag buss 119.
  • Stor nog lyrics.
  • Mustasch konsert 2018.
  • Quicksilver 640 weekend.
  • Beauty and the beast episode wiki.
  • Kovarians formel.
  • Sas a350.
  • Levis 501.